۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

مکعب منطقی در دار

می خواهم یک مکعب در دار فلزی بسازم با سه تا سوراخ ، یکی برای دهانم و دو تا برای چشمهام...دماغم هم کمی پخت شود بهتر است،باید چند سال پیش می ساختمش و سرم را قالب می گرفتم تا الان یک سر مکعبی با زوایای نه چندان تیز داشتم ، مکعب مربع بهتر از این هجم سردرگم سر شکل است، منطقی تر است...تو هم آدم منطقی بودی... هستی برای همین با سر بی منطق من سر سازگاری نداشتی...اما نمی دانم آن همه منطق چه طور با آن زوایای زیاد متقارن و گاه نا متاقرن سر بی نقصت همزیستی داشت، چیز های منطقی چیزهای زیبایی از آب در نمی آیند...افکار منطقی که گه ترین چیزهاست... به هر حال وقتی به این نتیجه رسیدم که بحثی در باره منطقت ندارم در واققع به این نتیجه رسیده بودم که باید به تو بگویم بحثی در باره منطقت ندارم و طوری که خیلی بی منطق نباشد خواستم خودم را اندکی پیروز نشان دهم و در واقع این یک خود کنی محض بود و ناشی از عقده هایی که از منطق تو ناشی شده بود و من هم در بیان بی منطقی خود ناشی بودم...نه راه دیگری وجود ندارد باید یک مکعب فلزی در دار بسازم با سه سوراخ...

هیچ نظری موجود نیست: